loading...
ناروتو و فراتر از ان
alborz009 بازدید : 17 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)


زندگی:

قبل از تولد گاآرا سوناگاکوره متوجه می‌شود که کمبود درآمد باعث مشکلی جدی در دهکده خواهد شد. در نتیجه این امر پدر گاآرا به چیو دستور می‌دهد که نشان one-tailed shukaku را بر گاآرا بزند، در حین تولد گاآرا امید می‌رود او بدل به اسلحه نهایی دهکده شود به همین خاطر یک قربانی نیاز است که مادر گاآرا کارورا استفاده می‌شود. کارورا قبل از مرگ سوناگاکوره را نفرین می‌کند به این امید که گاآرا انتقام او را بگیرد. گاآرا در دور چشمانش حلقه‌ای تیره دارد که شبیه چشمان شوکاکو است، این حلقه‌ها باعث بی خوابی او می‌شوند. گاآرا توسط پدرش آموزش دیده بود اما بیشتر توسط عموی مادرش یاشامارو بزرگ شده بود. به خاطر قدرت شوکاکو مردم سوناگاکوره از گاآرا نفرت داشتند و او را دیوی می‌دیدند که نشانی بر پیشانی دارد. برای مدتی تنها یاشامارو مراقب او بود؛ وقتی گاآرا از روی اشتباه و به واسطه قدرت فراوانی که از طرف شوکاکو به او منتقل شده بود به دیگران صدمه می‌زد تنها یاشامارو بود که می‌فهمید گاآرا از روی قصد به دیگران صدمه نمی‌زند. اما پدر گاآرا او را به این خوبی نمی‌دید و حمله‌های گاه به گاه او به روستاییان را تهدیدی برای دهکده قلمداد می‌کرد.

به خاطر خطر گاآرا کازه کاگه از یاشامارو خواست که او را بکشد. بنابراین یاشامورا تصمیم به کشتن گاآرا گرفت اما توانایی بی نهایت گاآرا به راحتی او را درهم شکست. اگرچه گاآرا حمله او را در مقابل کازه کاگه انکار کرد اما یاشامارو حرف او را تصحیح کرد و گفت از روی میل و اشتیاق این کار را کرده‌است و هیچ وقت گاآرا را دوست نداشته‌است. یاشامارو برای انتقام مرگ خواهر بزرگ‌ترش می‌خواست گاآرا را بکشد. یاشاماروا در آخرین تلاش برای کشتن گاآرا تعداد زیادی از برچسب‌های انفجاری را به خود بست و گفت این دیگر پایان کار است. اما گاآرا زنده ماند بدون این که حتی آسیبی ببیند و تنها کسی را که گمان می‌کرد دوستش دارد از دست داد. از سن شش تا دوازده سالگی گاآرا با قاتلین زیادی مواجه شد که همه آنها را پدرش برای کشتن او فرستاده بود اما گاآرا به راحتی همه آن‌ها را مغلوب کرد.
شخصیت.

در حالی که گاآرا در ابتدا همواره تلاش می‌کرد تا با دیگران دوست باشد در عین حال که از آن‌ها می‌ترسید، اعمال و رفتار یاشامارو او را تغییر داد. گاآرا فکر می‌کرد هیچ کس او را دوست ندارد به همین دلیل با قدرت شن خود نشان کانجی 愛 (عشق) را بر روی پیشانی خود حک کرد، به این نشان که هیچ کس یک دیو را دوست ندارد. او احساسات خود را از دست داد و لذت را در کشتن کسانی دید که برای کشتن او فرستاده شده بودند. بی خوابی گاآرا در اثر این ترس بود که تصور می‌کرد اگر بخوابد دیو درونش تمام شخصیتش را می‌خورد. بالاخره بعد از مدتی پدر گاآرا از او سپاسگزاری کرد و خواست که از او استفاده کند چون فکر می‌کرد او اسلحه مفیدی برای دهکده‌است.

بعد از اینکه گاآرا به عنوان اسلحه دهکده نصب شد در همان آغاز، وارد آزمون چونین شد که در دهکده کونوها برگزار می‌شد، تا در حملات احتمالی دهکده نقشی کلیدی را بازی کند. در حالی که او فرصت کشتن بیشتر را در مراحل اولیه آزمون به دست آورده بود در مقابل راک لی به مشکل برخورد. لی با قدرت و سرعت زیاد خود توانست بر بسیاری از دفاع‌های گاآرا غلبه کند و اولین کسی باشد که توانسته بود به گاآرا ضربه‌ای بزند. اما شن‌های گاآرا سرانجام دست و پای چپ لی را گرفت و به شدت به لی صدمه زد، ولی مبارزه قبل از رسیدن آسیب بیشتر به لی متوقف شد. در نتیجه این مبارزه در آرمان‌های گاآرا تغییر عمده‌ای رخ داد و آن این بود که بیشتر از این که همه را بکشد آن‌هایی را بکشد که قدرت مقابله در برابر او را دارند و شروع به جست و جوی یک حریف قوی کرد.

آرزوی او به زودی برآورده شد و در مسابقات نهایی آزمون با ساسوکه اوچیها روبرو شد. ساسوکه توانست ضربه شدیدی به شانه گاآرا بزند در ادامه ساسوکه توانست ضربه‌های دیگری به گاآرا بزند. علی رغم این عقب نشینی‌ها، گاآرا اشتیاق خود برای کشتن ساسوکه را تقویت کرد و به سرعت به نبرد برگشت و به شکل شوکاکو که او را شکست ناپذیر می‌کرد تغییر حالت داد. هنگامی که ساسوکه دیگر از نبرد با گاآرا عاجز ماند، ناروتو برای نجات ساسوکه می‌رسد. ناروتو که برای نجات دوستش از دست گاآرا وارد میدان می‌شود سرانجام موفق می‌شود گاآرا را شکست دهد. گاآرا متوجه می‌شود که ناروتو برعکس او که مایل به کشتن است آرزو دارد که از دیگران حمایت کند. به این ترتیب گاآرا آرمان‌های قبلی خود را به دست فراموشی می‌سپارد و این فهم را حاصل می‌کند که باید مراقب دیگران باشد، و اولین نشانه این تغییر این است که به سمت تماری و کانکورو می‌رود و از رفتار خود با آن‌ها عذر خواهی می‌کند.

تغییر منش گاآرا اولین بار در کمک به راک لی دیده می‌شود که برای بازیافتن ساسوکه راهی شده بود. گاآرا که می‌بیند لی در آخرین حمله خود صدمه دیده‌است او را از حمله باز می‌دارد تا آسیب بیشتری به خود نزند و در ادامه نبرد خودش وارد مبارزه می‌شود. تغییر شخصیت گاآرا دوباره نیز در داستان دیده می‌شود و آن جایی است که گاآرا با ماتسوری مواجه می‌شود و سعی می‌کند به او آموزش دهد و در جایی که او دزدیده می‌شود با کمک برادر و خواهرش و نینجاهای کونوها به دنبالش می‌رود و سرانجام نیز او را نجات می‌دهد. در طول داستان شخصیت گاآرا به شدت به سمت یک شخصیت عالی حرکت می‌کند. در حالی که او قبلا اعمالی وحشیانه نسبت به خواهر و برادرش نشان می‌داد(تا حدی که هردوی آن‌ها از او می‌ترسیدند)، حالا به شخصیتی بلندنظر تبدیل می‌شود تا آنجایی که با کانکورو درباره مشکلات و آرزوهایش صحبت می‌کند. در نتیجه گاآرا تبدیل به مقام کازه کاگه پنجم می‌رسد و مردم به ویژه زنان دهکده نیز او را همواره تحسین می‌کنند. اما سونیت بزرگان دهکده به او همچنان باقی می‌ماند.

توانایی‌ها :

گاآرا به عنوان میزبان شوگاکو دارای قدرت استفاده از شن است. میزان استفاده او از شن هیچ حد و اندازه‌ای ندارد. گاآرا می‌تواند از هر شنی بر روی زمین که خیس نباشد به عنوان اسلحه استفاده کند. او بر پشت خود یک کدوی قلیانی حمل می‌کند که با آن قادر است خودش شن بسازد. در طول جنگ گاآرا کمتر حرکت می‌کند او غالبا از شن‌های خود استفاده می‌کند و به ندرت از تایجوتسو استفاده می‌کند. گاآرا در ابتدای نبرد از تابوت شنی استفاده می‌کند(砂縛柩, Sabaku Kyū?, English TV «Sand Coffin») تا حریفش را بگیرد، بی حرکت کند و سپس خفه اش کند. وقتی حریفش را به دست آورد حریفش را زیر شن دفن می‌کند(砂漠送葬, Sabaku Sōsō?, English TV «Sand Burial») تا با فشردن او زیر شن به شدت از بین برد. بالاخره او قادر است که قدرت حمله‌های خود را تا بی نهایت افزایش دهد. اگر این حمله او ناموفق شد گاآرا از زندان دفن شن استفاده می‌کند(獄砂埋葬, Gokusamaisō?) و زمین زیر حریفش را شل کرده و حریف در آن فرو می‌رود و گاآرا می‌گذارد که او صدها متر در زمین فرو رود تا هیچ حرکتی نتواند بکند. دفاع گاآرا به وسیله سپر شنی است(砂の盾, Suna no Tate?)، این سپر شنی به طور خودکار به کار می‌افتد و از او در مقابل خطرات حمایت می‌کند چه او بخواهد و چه نخواهد. سلاح دیگر گاآرا برای دفاع شن مسلح است(砂漠牢, Sabaku Rō?). علاوه بر این راه‌های تهاجمی و دفاعی راه‌های متعدد حمله دیگری هم دارد که در استفاده از آن‌ها هیچ محدودیتی ندارد. با مشابه سازی شنی(砂分身, Suna Bunshin?) از خودش می‌تواند متحدی را در مبارزه برای خود ایجاد کند و به این وسیله هم در جنگیدن از او استفاده کند و یا تنها برای پرت کردن حواس دشمن تا زمان بخرد. برخلاف سایر مشابه سازی‌ها، مشابه شنی گاآرا هرگز از بین نمی‌رود و شکل خود را حفظ می‌کند. باران شنی دیگر تکنیک گاآرا است(砂時雨, Suna Shigure?) و از طریق آن بر سر حریف خود با سرعت زیاد باران شن ببارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام از این که از وبلاگ من دیدن کردید متشکرم در اینجا بیوگرافی شخصیت هی ناروتو رو براتون گزاشتم امیدوارم خشتون بیاد راستی نظراتتون هم بنویسید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شخصیت محبوبشما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 1,398